החנות שלנו

powered by Google
Adi Ra'anan
06:58 14 Sep 22
חיפשתי מעבדת מחשבים קרובה לביתי, לא הכרתי את איתי לפני. הימרתי ונכנסתי עם מחשב הנייד שלי. איתי קיבל אותי בנעימות... ובאדיבות. הסברתי לו את התקלה ובמקצועיות רבה הוא הסביר לי את כל התרחישים האפשריים לתקלה ואילו פתרונות ניתן ליישם. הבנתי שיש לי עסק עם מקצוען אמיתי. הוא עזר לי לגבות את הקבצים במחשב בסבלנות רבה והשאיר את המחשב לבדיקה. לאחר מספר ימים יצר קשר ואמר שהתקלה סודרה. אין ספק שזה הבית החדש למחשב שלי. ממליצה מאד. מחיר הוגן, שירות אמין ומקצועי.קראו עוד
sima ofir
10:22 02 Sep 22
שירות מקצועי, אדיב, נעים ומסביר פנים . יצאתי בתחושה שאני בידיים טובות ואמינות.
יעקב לביא
07:38 14 Aug 22
. רכשתי מחשב חדש ע"י מעבדת איתיאל למחשבים היה צורך בהעברת התכנות מהמחשב הישן לחדש קיבלתי מאיתיאל ואלמוג שרות מהיר,... יעיל ומקצועי, והכל ביחס אישי נעים ומסביר פניםקראו עוד
שחר גליל
08:35 12 Aug 22
שירות מעולה! מאוד שירותי ומקצועי וגם נתנו לי הסברים מפורטים וטיפים איך לשמור על החיים של המחשב לאורך זמן... חד משמעית... מעכשיו זה הולך להיות המקום הקבוע שלי לתקן בו את המחשבקראו עוד
Ofer Mayer
18:24 08 Aug 22
איתיאל היא מעבדה של מקצוענים, כמעט שמחתי שהתקלקל לי המחשב מרוב שהשירות היה מדהים (טוב, לא באמת שמחתי…).מצאתי אנשי... מקצוע רציניים עם תשובה לכל שאלה (בפסח אני עם הקושיות…) - הכל בגובה העיניים, בלי הגזמות והבטחות לא מציאותיות, בידענות, בחביבות ובסבלנות.הגעתי אליהם במקרה כי אני גר קרוב, עכשיו כשאני יודע כמה הם טובים - אמליץ גם לחברים מגבעתיים, פתח תקווה ובת ים לבוא לתקן שם לפטופים תקולים.קראו עוד
yair lupo
07:47 08 Jul 22
הלפטופ שלי לא נדלק. התקשרתי לחנות וקיבלתי הסבר אדיב על הסיבה לבעיה ככל הנראה. הגעתי לחנות, ללא המתנה טיפלו בי מיד.... ביצעו לי פריקת מתח ובדיקה שהכל תקין. לא נדרשתי להחליף או לתקן דבר, ופתרו לי את הבעיה. לא חוייבתי כלל עבור השירות!וכל זאת, תוך יחס אדיב ומחייך.קראו עוד
רוני כרמיל
04:03 06 Jul 22
שרות מקצועי ואדיב שכבר לא קיים במחוזותינו גם במהלך רכישה ועוד יותר כאשר נאלצתי להחזיר מוצר, ללא שאלות ללא בעיות הכל כל... כך נעים וקל. מומלץ בחוםקראו עוד
Tal Goring
12:17 23 Jun 22
מעבדת מחשבים עם צוות טוב, סבלני, מספקים מחשב חלופי ונותנים המון עזרהמקווה שלא יתקלקל לי המחשב שוב, אבל אם כן חוזרת לשם... בטוח!קראו עוד
Yarden D
16:05 23 May 22
ממליצה בחום על המעבדה! ארטיום מסביר בסבלנות ואדיבות, העבודה היתה מהירה ומקצועית והמחירים הוגנים ולא גבוהים.
Nathan Zylbermann
13:10 12 Apr 22
מדהימים, חברותיים, עשו עבודה מהירה וטובה. הבאתי את המחשב הרביעי ואספתי בשישי (היה מוכן בחמישי כבר). הייתה בעיה של שרפה... בפנים וטיפלו בזה והסבירו לי מה האופציות לתיקון (מבחינת מחיר ותפקוד). לא מרחו אותי ואפילו נתנו לי טיפים על איך לשמור על המחשב במצב טוב. באמת ממליץ בחוםקראו עוד
ron ohana
12:20 07 Apr 22
אחלה מקום !! באתי לתקן את המחשב . בסוף לא תיקנתי ולא קניתי כלום אבל הבחורממש נחמד ועזר לי להבין מה נכון בשבילי . מומלץ... בחום !קראו עוד
Tal Cohen
03:50 06 Apr 22
מקצועיות, שירות ומחיר מנצחים.הגעתי כדי לסדר מערכת קירור בלפטופ HP ישן, ויצאתי סופר מרוצה.ארטיום נתן שירות מהלב.
Tal Levkovich
07:12 15 Mar 22
מאוד ממליצה!!יחס אישי והסבר מפורט וברור.הטיפול היה מהיר והם דאגו לעדכן בהתקדמות ולשאול לגבי כל שלב ❤️
Maayan Gabrieli
13:34 08 Mar 22
נשפך לי קפה על המחשב והם היחידים מבין כל המעבדות שהתקשרתי אליהם, והבינו את הדחיפות. הם נתנו לי מענה מיידי, כדי לנסות... להציל את המחשב, ומלבד המקצועיות והסבלנות שלהם, הם גם נתנו לי יחס אישי ואפילו חיבוק כדי להתעודד :) אנשים מקסימים ומעבדה מקצועית, תודה לכם!קראו עוד
Ido Limor
08:30 28 Feb 22
שירות פנטסטי.ביקשתי מהמעבדה טיפול במחשב גיימינג שלא נפוץ בשוק. היה צורך בעבודת מחקר יסודית ולמידה של חומרת המחשב כדי... להבין מה הבעיה ולדעת כיצד לתקן אותה. המעבדה דאגה לשמור איתי על קשר ולעדכן בכל שלב נתון על תהליך התיקון וקיבלתי את המחשב חזרה מתוקן כמו חדש.מחיר הגון מאוד ושירות אדיב.ממליץ בחוםקראו עוד
ציון דהן
16:00 17 Feb 22
הגעתי לחנות עם מחשב מפורק ובהיסטריה נוראית. מיד ניגשה אליי אנה ובחביבות יוצאת דופן, טיפלה במחשב והרגיעה את הפאניקה... שלי.שירות מצוין.יופי של מקוםקראו עוד
Romi Bendalak
06:47 15 Feb 22
שירות מהיר ואדיב!מסביר לפרטים את כל הבעיה ומתקן רק אותה,לא גובה כסף מעבר למה שצריך .ממליצה בחופ
Shira Etgar
16:47 09 Feb 22
שירות מעולה, מקצועי ואדיב.כ"כ הרבה חודשים חיפשנו מי שיחליף מקלדת למחשב נייד ואנחנו כ"כ שמחים שמצאנו אתכם.כל מה שאמרתם... קרה ובמקצועיות ומהירות.אפילו התקשרתם לוודא שגם בבית הכל תקין.ממליצה בחום!קראו עוד
Tal Mordo
16:07 31 Jan 22
הגעתי עם תקלה במטען לנייד, קיבלתי שירות מהיר ומקצועי מעובדת בשם אנהאני אחזור בזכות השירות
Estherina Trachtenberg
17:18 14 Jan 22
הגעתי לארטום היקר, עם מחשב נייד שבור שמעבדה אחרת נתנה לזה שבוע עבודה בתקופה קשה של קורונה. אחרי שעתיים ארטום התקשר... שהמחשב מוכן, הציל אותי ועשה זאת בחיוך ומקצועיות. מעריכה מאוד! תודה רבהקראו עוד
Ohad Arad
23:19 29 Dec 21
הגעתי אליהם בעקבות תקלת הפעלה של מחשב asus והתקבלתי ע"י אנה. תיארתי את התקלה, אנה החלה לפתוח לי כרטיס לקוח במערכת, וכבר... הסכמתי לשלם את עלות הבדיקה והתיקון האוטומטי... ואז אנה החליטה לנסות בעצמה להפעיל את המחשב. לקח כמה נסיונות וכמעט התייאשנו, ואז הקסם עבד - המחשב התעורר!! תקלה של סיום סוללה תוך כדי עדכון גרמה למחשב לקרוס... קורה לכולם :) אנה המקסימה לא הסכימה לקבל שום תשלום למרות הפצרותיי ואפילו לא רצתה שאקנה מוצרים שאני לא באמת צריך. כלום.אז הפעם לא שילמתי, אבל זכיתם בלקוח עם כמה עסקים שיזכור ויכיר לכם תודה.קראו עוד
קמיל סויסה
15:56 12 Dec 21
הגעתי לאחר שעברתי מספר טכנאים שלא הצליחו לפתור את הבעיה, ארטיום עשה הכל כדי לחסוך לי עלויות כמה שניתן, היה סופר מקצועי... ומאוד אדיב, חזר לבדוק שוב ושוב עד שפתר את הבעיה ובלי לקחת עוד תשלום.. אין לי ספק שאחזור שוב ואמליץ לכולם על שירותיהם. מקצועיים, שירותיים והכי חשוב הוגנים!קראו עוד
Gil Barr
12:22 30 Nov 21
מענה מקצועי. אדיב. מהיר ויעיל. הצעת המחיר הייתה יקרה עבורי, אבל ענו לכל שאלה בהמון סבלנות ונתנו גם אפשרות לקנות את... החלפים בנפרד ושהם יתקינו (מסך טאצ' שבור, מקלדת, בטריה). המסך היה יקר משמעותית מהשוק והשאר במחירים מאוד סבירים ותנאים מצוינים.קראו עוד
דניאל סקלר
08:07 25 Nov 21
מאוד ממליץ להגיע גם אם זה עוד כמה צעדים רחוק ממה שתכננתם לעשות.בלי סיפורי סבתא, העובד במקום בשם ארטיום עזר לי מאוד, אל... תחשבו פעמיים ותגיעוקראו עוד
מעיין אהרוני
13:11 15 Nov 21
הגונים ומקצועיים! הגעתי פעמיים, ובשני המקרים התיקון התברר כפשוט ולא דרשו תשלום.
leah ede
08:01 15 Nov 21
הגעתי וקיבלתי מענה מהיר ומקצועי, עזרו לי בשאלות ללא עלות, מקום עם בעלים ישרים ואכפתיים:))
Yaniv Jember
09:29 14 Nov 21
אחלה שירות, צוות מאוד אדיב ואמין, מצאו לי פתרון לבעיה במינימום תשלום.
michal schoenberg-taz
11:59 07 Nov 21
מקום מ ו פ ל א! כל בעיה מטופלת במהירות, במקצועיות גבוה ביותר ועם הרבה סבלנות וחיוך תמידי! מומלץ ביותר!!!!
ziva noy
07:25 19 Oct 21
הגעתי לתקן Laptop וקיבלתי טיפול מקצועי ויחס אישי ואיכפתי. מומלץ בחום.
Danil Kichanov
21:50 12 Oct 21
ארטיום ואנה אנשים ישרים והגונים והכי חשוב נחמדים!!נשפך לי נוזל מתוק על המחשב ומקש הרווח נדבק לעצמו וארטיום פשוט הסביר... לי במה כרוך הנקיון היסודי ובסוף פשוט ניקה לי את הנקודה הספציפית עצמה ולא רצה לקחת לי כסף!!בטוח שאחזור לכל בעיה אחרת ואמליץ לחברים!קראו עוד
יניב יפת
12:51 10 Sep 21
הגעתי למעבדת המחשבים של איתיאל לתקן שבר מסך של מחשב נייד שנפל.פגשתי את אנה אשר טיפלנ בי בצורה שירותית מאוד ! התיקון... בוצע תוך יום עבודה !קיבלתי שירות מקצועי, אדיב, נעים ומותאם אישית, איזה כיף לפגוש אנשים כל כך טובים ומקצוענים בדרך.תודה!קראו עוד
atad Levi
12:44 31 Aug 21
פניתי לקבלת תמיכה טכנית בהתקנת GMAIL על תוכנת OUTLOOK לאחר ששלושה טכנאים ישבו שעות על גבי שעות ולבסוף הרימו ידיים פניתי... לאיתיאל. איתיאל ביקש פרטים ולאחר שהתחבר מרחוק ובדק את ההגדרות במחשב החדש פתר את הבעיה במהירות וביעילות. אין תחליף לניסיון של טכנאי.קראו עוד
Hadas Pluber
12:40 31 Aug 21
הגעתי עם מחשב שהפסיק לעבוד, היו גמישים ואדיבים, הסבירו הכל בסבלנות, תמורת סכום נמוך מאד עשו לי בדיקה מהירה על מנת לחסוך... לי בעלויות, שגם החזירה את המחשב לתפקוד.בהמשך היה צורך בתיקון נוסף אשר שוב נעשה במחיר הוגן מאד.תמיד נותנים שירות אדיב, סבלני, מהיר, במחירים הוגנים.קראו עוד
Sahar Bar-Nissan
08:07 26 Aug 21
שירות נהדר ולא בפעם הראשונה, מקצועיים וגם אנושים, שילוב נדיר. וגם הצילו לי את המחשב ,🙏
אורי שלו
11:09 23 Aug 21
היום הייתי במעבדה etl קיבלו אותי יפה, נתנו מענה לבעיות המחשב בבדיקה ראשונית נתנו לי יעוץ והנחיה ללא תמורה , כל הכבוד... על השירות ישר כוח .קראו עוד
adi cohen
07:53 23 Aug 21
הגעתי למקום לאחר שהמחשב תוקן במעבדה אחרת והוחזר לי עם ברגים רופפים כל המשטח של המחשב היה מפורק הגעתי למעבדת ETL וישר... התפנו אליי וטיפלו בי בצורה מקצועית ומדהימה נתנו מענה לכל שאלותיי כיף לקבל כזה יחס חם ואדיב:)קראו עוד
דניאל חביליביצקי
21:51 05 Jul 21
הגעתי למעבדת המחשבים של איתיאל לתקן שבר של מחשב נייד שנפל.לא הכרתי את המקום קודם לכן, עברתי בו בשל קרבה לעבודה ובמטרה... להתייעץ לגבי אופי, ייתכנות ועלות תיקון פוטנציאלי.כבר בדקות הראשונות קיבלתי את הרושם שהגעתי למקום הנכון. איתיאל והעובד הנוסף שנכח היו ממש קשובים לתיאור המקרה, והסבירו לי בפירוט, בהגינות ובסבלנות בלתי מתפשרת את כל האופציות העומדות לרשותי. בחרתי להשאיר את המחשב להמשך בדיקה וטיפול במעבדה, והם מצדם עשו את כל המאמצים להספיק לתקן את המחשב במסגרת זמנים לחוצה שהתאימה לאילוצי זמן שלי, ועדכנו אותי במשך התהליך לפני כל קבלת החלטה משמעותית להמשך הטיפול.המחשב היה מוכן ממש תוך כמה ימים וחזר מתוקן יפה, נקי, מתפקד מושלם ובמחיר ממש הגיוני ומתחשב.קיבלתי שירות מקצועי, אדיב, נעים ומותאם אישית, איזה כיף לפגוש אנשים כל כך טובים ומקצוענים בדרך.תודה!קראו עוד
elinor davidov
08:32 24 Jun 21
יחס אנושי בגובה העיניים. ארטיום ואנה מסבירים הכל בצורה ברורה ונעימה, שירות מעולה בעיקר כי אני לא מבינה בתחום והרגשתי... בידיים טובות. נתנו לי מענה סבלני מאוד והסבירו כמה פעמים, היה להם ממש חשוב שאבין. בטוח אחזורקראו עוד
shir harpaz
14:12 08 Jun 21
שירות טוב ומקצועי, היו אדיבים מאוד ושקופים מאוד לאורך כל הדרך. המחשב הגיע לתיקון פשוט וחזר כשהו עובד מהר יותר אז אני... מרוצהקראו עוד
Ofer Malach
20:19 20 May 21
אחרי שיחה זריזה בטלפון הגעתי למקום. היו נעימים, מקצועיים, פתרו לי את הבעיה מיד ואפילו קיבלתי מסיכה כי שכחתי להביא איתי... :)ממליץקראו עוד
Julia Elad-Strenger
10:17 06 May 21
אנה וארטיום הצילו לי את החיים! באמינות, מסירות ומקצועיות מדהימה, הם לא ויתרו עד שלא מצאו עבורי פתרון. והמחיר סופר הוגן.... אל תלכו לשום מקום אחר!קראו עוד
Hen Meir
15:36 04 May 21
שירות איכותי אמין ומדוייק מהבחורה המקסימה, שמחתי מאוד להכיר את החנות שלכם!
Noa Lorber
18:43 04 Apr 21
עסק עם אווירה משפחתית. מקצוענים, סופר-זמינים ונותנים שירות אישי.
Orit Dan
16:12 11 Feb 21
טיפלו בבעיה כשעה בשיא הסבלנות, לא עזבו עד שהבעיה נפתרה לחלוטין. מומלץ ביותר @
Hanan Tsurieli
12:14 18 Jan 21
שירות מקצועי ומעולה. הייתה תקלה במגעים של מחשב נייח שהם סידרו מאוד מהר ולא רצו תשלום
Oded Hetz
14:52 28 Dec 20
רכשתי מחשב חדש בהתאם להמלצתם של איתיאל ואנה בחנות. המחשב מצויין, בדיוק מה שהייתי צריך. השירות מקצועי ואדיב, המחיר מפתיע... לטובה וכל שאלה שלי נענתה במהירות. ממליץ בחום!קראו עוד
נטע קרמר
15:59 22 Nov 20
שירות מעולה ,מהיר ויחס אישי!מסרתי את המחשב לתיקון וניתן לי מחשב חלופי לא פחות טוב מהמחשב שמסרתיממליצה בחום!
Alona Shmueli
12:30 12 Nov 20
אין לי מילים לתאר את היושר, הכנות, הסבלנות והאמפתיה שאנה וצוות המקום ניחנו בהם. זהו מקום מקצועי ביותר עם עזרה הניתנת... מכל הלב והנשמה. פשוט מרגש. תעשו לעצמכם טובה גדולה ופשוט לכו אך ורק לשם בכל הנוגע לאיכות מוצר, שירות ואנושיות.קראו עוד
Shaked Datner
09:32 10 Sep 20
זרירים מקצועיים ואמינים!!! ממליצה בחום! הצילו אותי!!