תיקון מחשב נייד

תיקון מחשבים במעבדה מתבצע באמצעות הציוד והכלים המתקדמים ביותר, בדגש על שימוש ברכיבים מקוריים בלבד. תיקון מחשבים כולל גם שדרוג מחשבים ניידים של החברות המובילות בהתאם לדרישות וצרכי הלקוח.

זקוקים לבדיקת או תיקון מחשב נייד? מעוניינים בשדרוג דיסק SSD או שחזור מידע?

האם המחשב שלכם איטי ועייף? המחשב הנייד לא נדלק? אם עניתם “כן” על אחת או יותר מהשאלות- בהחלט הגעתם למקום הנכון!

כמה זמן לוקח לתקן מחשב נייד?

תיקון מחשב מתחיל באבחון ראשוני כאשר לעיתים נדרשת גם בדיקה יסודית יותר. אבחון ראשוני למחשב אורך מספר דקות, ובדיקה יסודית אורכת בין כמה שעות ועד חמישה ימי עבודה בהתאם למורכבות התקלה. אבחון ראשוני מתבצע על ידי טכנאי מעבדה מומחה אשר יודע איך לתקן מחשב נייד במקצועיות רבה. האבחון הראשוני נועד כדי לנסות לזהות את התקלה ולקבל “קצה חוט” על מהותה. במקרים שונים באבחון הראשוני אפילו מסייע לפתור את התקלה כבר בשלב האבחון (ובהינתן כי מדובר בתקלה קלה מאוד).

באילו מקרים התקלה תיפתר במעבדה בעת האבחון הראשוני?

מצבים בהם המחשב הנייד אינו נדלק והתקלה נובעת מענייני מגעים של חשמל כגון תקלה במטען. במקרים אלו לרוב נחליף למטען חדש ובכך התקלה תיפתר, או שמדובר בתקלת חשמל הנפתרת ע”י ביצוע איפוס מתחים ללוח האם – תהליך האורך מס’ דקות בלבד (בתצורת סוללה חיצונית – פריקה).

לעיתים אף מדובר בתקלות זמניות הנגרמות כתוצאה מהתחממות יתר של המחשב מסיבות שונות כגון כמות גדולה של אבק בגוף קירור המחשב או מאוורר תקוע עם לכלוך או גוף זר בתוכו. תקלות אלה עשויות להיפתר ע”י ניקוי מחשב נייד באמצעות לחץ אוויר המתבצע במקום.

איך לתקן מחשב נייד

לעיתים טעות משתמש אשר ביצע שינוי מסוים בהגדרה שגרמה לתקלה תמצא בקלות באמצעות האבחון הראשוני כך שימצא לו גם פתרון קל ומהיר.

תקלות אלה עשויות להיפתר “על המקום” בעת האבחון הראשוני בנוכחות הלקוח ולא יצריכו המשך טיפול במעבדה. עם זאת, לעיתים חלק מתקלות אלה אינן זמניות והן עלולות לחזור על עצמן תוך זמן קצר בלבד. כאשר מדובר בתקלה מהותית יותר תידרש בדיקה יסודית וטיפול נאות על מנת למנוע נזק מצטבר חריף יותר.

איתיאל – תיקון לפטופים תל אביב זה אנחנו

אצלנו באיתיאל מעניקים שירותי תיקון מחשבים ניידים בתל אביב כבר למעלה מ-25 שנה. קבלת מחשב נייד לתיקון מתבצעת ברגישות ובקפדנות תוך הבנה שאנחנו קודם כל מטפלים בלקוחותינו אשר עומדים בראש סדר העדיפות שלנו.

באיתיאל מעבדת מחשבים התיקון מתבצע באמצעות רכיבים מקוריים בלבד ובהתאם להוראות היצרן לגבי המחשב הנייד הספציפי על פי סוג הדגם והרכיבים המיועדים לו. למקוריות ואיכות הרכיבים המוחלפים ישנה חשיבות מכרעת אשר באה לידי ביטוי באיכות התיקון והיא נובעת משתי סיבות עיקריות:

1.מניעת חזרת התקלה.

2.מתן אחריות של היבואן הרשמי על הרכיב במקרה של תקלה שאינה תלויה במשתמש.

שירות ברמה הגבוהה ביותר

מסירת מחשב נייד לתיקון במעבדה שלנו נעשה ללא תור מראש ובלי פתיחת קריאה!

זקוקים לתיקון מחשב נייד בדחיפות? באיתיאל מעבדת מחשבים המחשב שלכם יתקבל ברגע שתכנסו בפתח הדלת! בדיקת המחשב הנייד והכנסתו לתיקון במעבדה (במידת הצורך) מתבצעת באופן מיידי וללא המתנה.

בנוסף, האבחון הראשוני של המחשב הנייד יהיה בחינם! המחשב הנייד תוקן בעמדת האבחון הראשוני? לא תשלמו שקל.

אילו מחשבים ניידים ניתן לתקן באיתיאל מעבדת מחשבים?

אצלנו תוכלו לקבל שירותי תיקון מחשב בתל אביב עבור כל המחשבים הניידים של כל היצרנים כולל כל הדגמים הקיימים. נדגיש כי אנו מחזיקים גם בידע רב אודות תיקון כל דגמי המחשבים הניידים של אפל ומבצעים תיקון למחשב נייד מקבוק, מקבוק אייר, מקבוק פרו, איימק וגם מק מיני.

שירות התיקונים שלנו כולל ביצוע החלפת דיסק קשיח למחשב נייד, תיקון לוח אם, החלפת מקלדת, חריטה על מקלדת, תיקון מסך, החלפת מסך, החלפת לוח אם, תיקון שקע טעינה, שדרוג זיכרון, תיקון מאוורר, החלפת מאוורר, פירמוט מחשב ועוד.

במסגרת השירות שאנחנו מספקים תקבלו

  • 3 חודשי אחריות מלאה לתיקון והחלפת רכיבי חומרה למחשב נייד.
  • 3 חודשי אחריות מלאה לתיקון אלקטרוניקה והחלפת רכיבים אלקטרוניים.
  • שנה אחריות להחלפת דיסק קשיח חדש.
  • שנה אחריות להחלפת זיכרון ראם.

כפי שציינו מעלה, למקוריות ואיכות הרכיבים חשיבות רבה. האחריות ממנה נהנים לקוחות המעבדה בעת תיקון והחלפת הרכיב הינה באחריות המעבדה אשר משמעותה לקיחת אחריות מלאה על כל שלבי העבודה וגם על הרכיב עצמו, וכן גם כאשר מדובר בדיסק קשיח חיצוני או דיסק קשיח פנימי למחשב. אצלנו האחריות ניתנת תחת קורת גג אחת.

מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות תיקון מחשבים ניידים במעבדה? זקוקים לתיקון מחשב נייד עוד היום?

לחצו כאן או צרו איתנו קשר בטלפון 077-077-5118000 או במספר 050-5118000,

בוואטסאפ 051-5118200 או שתוכלו להשאיר פרטים כאן באתר ונחזור אליכם בהקדם!

המעבדה שלנו ממוקמת בכתובת קרליבך 15, ת”א. אנו פועלים בימים א-ה בשעות 09:00 עד 18:00 וכן ביום שישי וערבי חג בשעות 10:00 עד 13:00.

התקשרו עכשיו למעבדה 077-5118000
וקבלו ייעוץ ואבחון ראשוני חינם במעבדה

צור קשר
מלא את הטופס או שלח דוא"ל ישירות אל: office@etl.co.il
דילוג לתוכן